Barion Pixel
0
Your Cart

Gyakori kérdések

Hogyan rendelhetem meg a termékeket?

Weboldalunkon több száz előre elkészített bögre közül válogathat, melyet a kosárba helyezve tud megrendelni. Országosan szállítunk szerződött futárszolgálatunkkal, mely 1-2 napon belül szállítja a kért termékeket. Szerkeszthető bögréinket szintén szerződött futárszolgálatunkkal szállítjuk, mely 1-2 napon belül szállítja a kért termékeket. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Milyen minőségűek az itt forgalmazott ajándékok?

Törekszünk arra, hogy nálunk csak a lehető legjobb minőségű bögrék kerüljenek forgalomba. Bögréink garantáltan mosogatógép biztosak, és tökéletesen valósághű nyomatokkal készülnek.

Lehet egyedi terméket készíteni?

Természetesen, nem csak meglévő minták közül válogathat. Néhány bögre grafikát Online szerkesztőnk segítségével szerkesztheti. Szerkesztőnkkel rögtön látni fogja mit fog kapni, így nem kell napokig levelezgetni, hogy mit szeretne pontosan.

Több darab rendelése is lehetséges?

Minden további nélkül rendelhet, 1 darabot, vagy akár 1000 darabot is. Nagyobb tételszám esetén mennyiségi kedvezményt tudunk biztosítani!

Cégként promóciós anyagnak?

A legjobb, promóciós anyag lehet egy cég számára egy egyedi bögre a cég lógójával, vagy személyre szabott ajándékként munkatársak részére. Érdeklődjön e-mailben a részletekről: hello@bogred.hu

Hol lehet átvenni a terméket?

A terméket kizárólag futárszolgálattal szállítjuk, személyes átvételre nincs lehetőség.

Hétvégén, ünnepnap nyitva vagytok?

A webáruházban az év minden napján, a nap 24 órájában leadhatod rendelésed.

Egyedi bögrét lehet készíttetni?

Igen, webáruházunkban találsz olyan grafikát, mely személyre szabható.

Mennyibe kerül egy termék?

Minden termék árá fel van tűntetve a honlapon!

Mennyi a kedvezmény 2 darab esetén?

Kedvezményt 10 db termék rendelésétől tudunk biztosítani. Erről előzetesen e-mailben érdeklődj: hello@bogred.hu

Miért kell kifizetni, ha megrendeltem?

Minden termékünk egyedileg gyártott termék, így a megrendelt, és elkészített terméket minden esetben ki kell fizetni. Az elállás csupán addig történhet meg, míg a termék nincs legyártva. Ez a rendeléstől számítva maximum 4 óra. Ez időn túl biztosan megkezdődött a gyártása. (A leadott rendelés esetén elektronikusan van mód lemondani a rendelést, kivéve ha már elkezdtük gyártani! Lemondhatod a hello@bogred.hu e-mail címen, a levélnek minden esetben tartalmaznia kell a rendelés számot.) A lemondás elfogadásáról minden esetben e-mailben tájékoztatunk, akkor is tájékoztatunk, ha már elkezdődött a gyártása a terméknek.

Mintát lehet kérni?

Minden termék ára fel van tűntetve a weboldalon, amennyiben azt kifizeted és a szállítás költségét, megkaphatod a „minta” termékedet.

Mennyibe kerül szállítás?

Futár – előre fizetett: 1 590 Ft
Futár – utánvétel fizetett: 2 127 Ft

A pontos összeg szerepel a pénztár oldalon, ez csak tájékoztató jellegű ár!

Összetört, sérülten kaptam a terméket, mit tegyek?

Elsőnek is, ha még ott van a futár, mindenképpen kell kérned egy jegyzőkönyvet.
Ezt követően vedd fel velünk a kapcsolatot.

Ha van „Extra csomagolás szolgáltatás” megrendelve , akkor semmi gond újra küldjük a termékeket további költségek nélkül.